Zoeken
close

Welcome to Atos Medical

Selecteer uw land

Nederland
Europe
Belgique (Français)
België (Nederlands)
Danmark
Deutschland
España
France
Italia
Nederland
Norge
Polska
Portugal
Schweiz (Deutsch)
Suisse (Français)
Suomi
Sverige
UK (English)
Asia
中文(大中華)
日本語 (Japan)
Americas
Brazil
Canada (English)
Canada (French)
USA (English)
Oceania
Australia (English)
New Zealand (English)
Other
International
Confirm your selection
  • Land:Nederland

Klachten- en reparatieprocedure

Er zijn een aantal voorwaarden van toepassing bij het inzenden van het klachten- en reparatieformulier en het betreffende product. U meldt uw klacht bij uw Atos Medical vertegenwoordiger. Na overleg wordt de klacht opgehaald of opgestuurd.

  • Het klachten- en reparatieformulier dient volledig en naar waarheid te worden ingevuld.
  • Het klachten- en reparatieformulier dient ondertekend te worden door de betreffende medische zorgverlener.
  • Indien het product beschikbaar is voor onderzoek, dient het op de volgende wijze te worden verstuurd:
    – Indien mogelijk, dient het product gesteriliseerd te worden.-
    – Het product dient in een afgesloten grip-zakje te worden verpakt en wordt opgehaald door uw vertegenwoordiger of in een doos verzonden naar Atos Medical.
    – Provox® stemprotheses, Provox® FreeHands® producten of Provox® ActiValve® en andere niet steriliseerbare producten dienen in een afgesloten koker of bakje gevuld met alcohol in twee grip-zakjes te worden verpakt en worden opgehaald door uw vertegenwoordiger of in een doos verzonden naar Atos Medical.
    – Adres: Atos Medical BV, Antwoordnummer 10248, 2700 VB Zoetermeer.

Behandeling van klachten

Indien het product beschikbaar is voor onderzoek, dan sturen wij deze inclusief de van u verkregen informatie op naar ons hoofdkantoor of onze leverancier waar het uitgebreid onderzocht wordt op afwijkingen of defecten. Indien mogelijk en wenselijk zal het product worden gerepareerd. U ontvangt van ons de evaluatie, eventueel samen met het gerepareerde of vervangende product. Atos Medical BV geeft echter geen garanties voor het vervangen of repareren van een product. Het behandeltraject neemt gemiddeld 4 weken in beslag, tenzij anders aangegeven.

Behandeling van reparaties

 Het product sturen wij inclusief de van u verkregen informatie op naar ons hoofdkantoor of onze leverancier waar het uitgebreid wordt onderzocht op afwijkingen en defecten. Indien mogelijk zal het product worden gerepareerd. Atos Medical BV behoudt zich het recht om kosten door te berekenen voor de reparatie van een product. Dit wordt echter vooraf met u besproken. Het behandeltraject neemt gemiddeld 4 weken in beslag, tenzij anders aangegeven.

Vragen?

 Voor nadere vragen over onze klachten- en reparatieprocedure kunt u contact opnemen met Kim Lagerweij, afdeling Customer Service, via telefoonnummer:
079-593 50 08 of e-mail: kim.lagerweij@atosmedical.com.

Klachten- en reparatieformulier
  • Klachten- en reparatieformulier
Download